KREIRANJE PR STRATEGIJE
Kako da promovišete svoj projekat, novi proizvod ili uslugu a da ne dođete u situaciju da potrošite mnogo novca za minorne rezultate poput:
- jednokratnih kampanja koje će već nekoliko dana po njihovom završetku svi zaboraviti;
- objavljivanja PR tekstova kojima se ne veruje jer se po njihovom sadržaju odmah vidi da su plaćeni;
- nedovoljne vidljivosti među ciljnom grupom ili u najširoj javnosti jer se ono što radite ne formuliše na način koji obezbeđuje da se prepozna važnost i korisnost toga što radite;
- štete od prekomerne promocije, jer preterana učestalost u plasiranju informacija preti da ugrozi njihov kvalitet i da umesto privlačenja interesovanja, reakcija medija i javnosti bude negativna – da izazove otpor i nezainteresovanost za ono što radite;
Kako možemo da Vam pomognemo da novac koji ste uložili u promociju postigne najbolje rezultate?
Kreiranjem PR strategije za određeni vremenski period koja će obezbediti optimalan kontinuitet i kvalitet informacija za postizanje definisanih ciljeva u predviđenom roku, ali i osnovu da dugoročnije postanete prepoznatljiviji po kvalitetu onoga što radite kroz:
- pravilno razvrstavanje informacija koje su od važnosti za najširu javnost, a zatim za posebne ciljne grupe: korisnike vaših proizvoda ili usluga, poslovne partnere i Vaše saradnike i zaposlene unutar kompanije ili organizacije
- osmišljavanje kako bi ti sadržaji trebalo da izgledaju da bi onima kojima su namenjeni bili informativni, jasni, zanimljivi i motivacioni
- planiranje kojim tempom i kada se informacije plasiraju za različite grupe korisnika, njihovo povezivanje kada je god to moguće sa aktuelnim kretanjima na globalnom i lokalnom nivou
- osmišljavanje najboljih komunikacionih kanala za plasiranje konkretnih sadržaja za svaku od ciljnih grupa u sklopu eksterne i interne promocije (saopštenja, intervjui, okrugli stolovi, konferencije za novinare, stručni skupovi, autorske analize, specijalne publikacije, vesti na sajtu kompanije ili organizacije, vesti i kampanje na društvenim mrežama, interni bilteni, edukativni skupovi, radionice za zaposlene i sl.)
- povezivanje sa potencijalnim partnerima čije su aktivnosti kompatibilne sa Vašima radi zajedničke realizacije pojedinih delova strategije, a što može obezbediti da za manje novca i sa manjim angažovanjem sopstvenih kapaciteta proširite vidljivost i postignete veće efekte;