OBUKA I EDUKACIJA

Društvene mreže i njihove karakteristike – društvene mreže su jedan od glavnih kanala komunikacije brendova i kompanija sa svojim klijentima i potrošačima. Upravljanje nalozima na društvenim mrežama je profesija, koja podrazumeva mnogo više od selfija ili „bustovanja“, a pre svega zahteva temeljno poznavanje svih pojedinačnih kanala i njihovih karakteristika. Koja društvena mreža je pogodna za koje svrhe, kako iskoristiti njihove razlike na najbolji način, kako odrediti koji kanali su Vam neophodni, a koji su možda višak… Uz našu obuku, brzo ćete shvatiti zašto se društvenim mrežama pridaje toliki značaj i šta one konkretno mogu doneti Vašem brendu ili kompaniji.

Oglašavanje na društvenim mrežama – kako tačno funkcioniše oglašavanje na društvenim mrežama? Šta je CPM, a šta CPC oglašavanje? Kako izabrati pravi cilj za kampanju? Šta prioritetizovati i kako podeliti budžet? Zašto isti oglasi na različitim mrežama nisu dobra praksa? Ovo su samo neka od brojnih pitanja sa kojima smo se susretali tokom sprovođenja kampanja na društvenim mrežama, a na koja Vam nudimo odgovore. Detaljno prolaženje kroz alate za kreiranje i distribuciju oglasa, ciljeve oglašavanja, dostupne formate i specifikacije, opcije preciznog targetiranja… Pregled pozitivnih i negativnih primera iz relevantnih oblasti.

Alatke i servisi – u današnje vreme, dostupno je bezbroj različitih tool-ova i servisa koji nam mogu pomoći pri upravljanju društvenim mrežama. Ne morate imati astronomski budžet kako biste sebi ili svom timu omogućili pristup svim neophodnim programima i alatkama – upoznaćemo Vas sa širokim spektrom plaćenih servisa, kao i njihovih besplatnih alternativa koje ispunjavaju sve potrebne kriterijume. Pokazaćemo Vam rešenja za pojedince, male i srednje biznise, kao i velike kompanije, čijom kombinacijom možete obezbediti sebi i svom timu veliki broj korisnih alatki koje će Vam pomoći u pronalaženju i kreiranju materijala, sticanju korisnih uvida, analizi rezultata…

Analiza komunikacije – osvrt na dosadašnju komunikaciju vođenu na društvenim mrežama, uz temeljnu analizu i detaljne zaključke. Pregled redovne komunikacije, uz prethodnu analizu definisane ciljne grupe, te određivanje njene relevantnosti i strukturiranosti. Prolaženje kroz kampanjske aktivnosti i dostupne plaćene oglase i njihova analiza na osnovu merljivih indikatora uspeha. Popis pozitivnih i negativnih primera koji su uočeni na kanalima, uz detaljna objašnjenja svakog primera i razloga njegovog uočavanja. Prikaz pozitivnih i negativnih primera konkurencije, uz uporednu analizu.

Preporuke – na osnovu Vaših želja, ciljeva i strategije, kao i zaključaka izvučenih iz analize dosadašnje komunikacije, ponudićemo Vam primere konkretnih rešenja koja možete primeniti na društvenim mrežama. Kreiraćemo listu sledećih koraka koje je potrebno preduzeti u cilju poboljšanja komunikacije, uz detaljno objašnjenje i instrukcije za svaki korak. Sastavićemo prezentaciju koja će sadržati sve što smo prošli tokom edukacije, kao i preporuke za sledeće korake, koju ćete imati na raspolaganju. Opcionalno, možemo kreirati kompletnu strategiju nastupa na društvenim mrežama za Vašu kompaniju ili brend.